ΕΠΙΛΕΞΤΕ:

Η πελάτισσα Μ.Α. είχε ασφαλίσει το αυτοκίνητό της μάρκας ΤΟΥΟΤΑ χρονολογίας του 2020, και εμπορικής αξίας 24.500 €, στις 18/09/23. Μία εβδομάδα αργότερα στις 25/09/23 το αυτοκίνητο εκλάπη  έξω απ’ το σπίτι της σε περιοχή των βορείων προαστίων, ενώ ήταν παρκαρισμένο σε ανοιχτή θέση parking.

«Πήγα τα παιδιά με τα πόδια μέχρι το σχολείο και όταν επέστρεψα το αυτοκίνητο έλειπε» ανέφερε η ίδια, προσπαθώντας να συνειδητοποιήσει τόσο το ίδιο το συμβάν , όσο και τις συνέπειές του για την καθημερινότητά της. Το αρχικό σοκ της ασφαλισμένης μας , διαδέχθηκε η αγωνία για τις επόμενες κινήσεις που έπρεπε να γίνουν προκειμένου επανέλθει στην αρχική της ισορροπία.

«Πώς θα πάω στη δουλειά μου χωρίς μεταφορικό μέσο; Τι πρέπει να κάνω για ν’ αποζημιωθώ; Είναι βέβαιο ότι θ’ αποζημιωθώ απ’ τη στιγμή που ασφαλίστηκα μόλις μια εβδομάδα πριν το συμβάν; Τι αποζημίωση θα πάρω; » ήταν μόνο μερικές απ’ τις ερωτήσεις που έθετε στο συνεργάτη μας Σ.Μ., ο οποίος την είχε ασφαλίσει λίγες μέρες νωρίτερα, αφού βεβαίως είχε πραγματοποιήσει συνάντηση μαζί της, συζητώντας διεξοδικά την καλύτερη δυνατή λύση, τις απαραίτητες καλύψεις, την διαμόρφωση του ασφαλίστρου κλπ.

Το δυσάρεστο –οικονομικά και συναισθηματικά – συμβάν για την ασφαλισμένη μας έλαβε τέλος  μετά την πάροδο των 50 ημερών , οπότε και σύμφωνα με τους όρους του συμβολαίου της, η κυρία Μ.Α. είδε στο λογαριασμό της το ποσό της αποζημίωσης που είχε συμφωνηθεί. Η ίδια σε επικοινωνία που είχε με τον ασφαλιστικό της σύμβουλο, εξέφρασε τη χαρά και την ικανοποίησή της για την ποιοτική και αποτελεσματική εξυπηρέτηση, αλλά και για το γεγονός ότι μπορούσε πλέον ν’ αγοράσει το νέο της αυτοκίνητο!

Αξίζει να σημειωθεί ότι η υποστήριξη του ασφαλιστικού συμβούλου καθ’ όλη τη διάρκεια απ’ τη στιγμή του συμβάντος μέχρι και την αποζημίωση αλλά και η εξυπηρέτηση της ίδιας της ασφαλιστικής εταιρίας ήταν άμεση, καθώς την επομένη του συμβάντος η ασφαλισμένη είχε παραλάβει αυτοκίνητο αντικατάστασης , το οποίο προβλεπόταν απ’ το συμβόλαιό της σε περίπτωση κλοπής, και το οποίο είχε το δικαίωμα να το κρατήσει για 50 μέρες. Παράλληλα ήταν ανοιχτός σταθερά ο δίαυλος επικοινωνίας μεταξύ ασφαλισμένης – ασφαλιστικού συμβούλου και ασφαλιστικής εταιρίας, προκειμένου να καλύπτονται οι απορίες της ασφαλισμένης και τυχόν διευκρινίσεις,  για τη συγκέντρωση των απαραίτητων δικαιολογητικών.

Δεν πρέπει λοιπόν να ξεχνάμε ότι κάθε  κίνδυνος μπορεί να συμβεί ανά πάσα στιγμή , και γι’ αυτό πρέπει να αποφασίζουμε την οικονομική μας προστασία άμεσα.

Επίσης, όσο και να νομίζουμε ότι η ασφάλιση του αυτοκινήτου μπορεί να γίνει γρήγορα από εμάς σε μία ηλεκτρονική πλατφόρμα και ίσως με πιο οικονομικό τρόπο, η συμβολή του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή είναι καταλυτική. Χωρίς αυτή, η ασφαλισμένη στο παράδειγμά μας πιθανότητα θα είχε αποζημιωθεί με λιγότερα χρήματα λόγω υπασφάλισης, ίσως δεν θα είχε αποφασίσει να αποκτήσει την παροχή αντικατάστασης αυτοκινήτου σε περίπτωση κλοπής, με σημαντική επιπλέον επιβάρυνση τη στιγμή που το χρειάστηκε και θα είχε ταλαιπωρηθεί προσπαθώντας μόνη της να βρει τις διαδικασίες που θα έπρεπε να κάνει για να αποζημιωθεί.

«Η αναβολή και η έλλειψη επαγγελματικής ενημέρωσης από έναν ασφαλιστικό διαμεσολαβητή,  μπορεί να επιφέρει σημαντικό κόστος !!!»

Το άρθρο συντάχθηκε από τους Κουκουλιάκου Φωτεινή & Μάμμο Σωτήρη.

Συντακτική Ομάδα

Author Συντακτική Ομάδα

More posts by Συντακτική Ομάδα

Leave a Reply