Πολιτική διαχείρισης αιτιάσεων εταιρείας Life Plan insurance ,σύμφωνα με την υπ’αριθμ.89/5.4.2016 Πράξη Εκτελεστικής Επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος

 


ΕΙΣΑΓΩΓΗ


Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 89/5.4.2016 Πράξη Εκτελεστικής Επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδας με θέμα «Εξέταση αιτιάσεων από ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές» (ΦΕΚ τεύχος Β αρ. 1050/14-04-2016) η Life Plan insurance ,  ως ασφαλιστικός διαμεσολαβητής (πράκτορας ασφαλίσεων) και συντονιστής ασφαλιστικών πρακτόρων  έχει υιοθετήσει και εφαρμόζει Πολιτική Διαχείρισης Αιτιάσεων, με την οποία δεσμεύεται να προβαίνει σε ουσιαστική και αντικειμενική διερεύνηση όλων των αιτιάσεων και παραπόνων των πελατών της.

Στόχος της Εταιρείας μας είναι να εκπληρώνουμε τις υποσχέσεις μας προς εσάς και θεωρούμε απαραίτητο να γνωρίζουμε την οποιαδήποτε δυσαρέσκεια ή παράπονο έχετε.

Για να μπορέσουμε να διευθετήσουμε αποτελεσματικά τα τυχόν προβλήματα που ανακύπτουν αλλά και να λάβουμε τα κατάλληλα μέτρα μελλοντικής αποφυγής τους, ακολουθούμε συγκεκριμένη Πολιτική Διαχείρισης Αιτιάσεων.


ΟΡΙΣΜΟΙ


1. Ως «αιτίαση» ορίζεται η έγγραφη δήλωση δυσαρέσκειας σε ότι αφορά στις υπηρεσίες που σας προσφέρουμε ως ασφαλιστικός διαμεσολαβητής.Στις αιτιάσεις δεν περιλαμβάνονται αναγγελίες απαιτήσεων ή αιτήσεις αποζημίωσης ούτε απλά αιτήματα τα οποία σχετίζονται με την εκτέλεση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου και την παροχή πληροφοριών ή διευκρινίσεων από την Εταιρεία μας.

2. Ως «αιτιώμενος» νοείται το πρόσωπο που εκλαμβάνεται ως έχον τις προϋποθέσεις να εγείρει αιτίαση προς εξέταση από ασφαλιστικό διαμεσολαβητή και το οποίο έχει ήδη υποβάλει Αιτίαση, όπως είναι ο αντισυμβαλλόμενος, ο ασφαλισμένος, ο δικαιούχος αποζημίωσης ή/και ο ζημιωθείς τρίτος.

 


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ


Την αιτίασή σας μπορείτε να την εγείρετε γραπτώς αποστέλλοντας mail η ταχυδρομικώς

  1. Μέσω e-mail στο complaintsdepartment@lifeplan.gr
  2. Ταχυδρομικώς στη διεύθυνση:Life Plan insurance – Γαβαλάκης Λ. Δημήτριος και ΣΙΑ ΕΕ – Κατεχάκη 44 – 11525 Αθήνα.

  Υπεύθυνος για τη λειτουργία διαχείρισης αιτιάσεων έχει οριστεί ο κος Δημήτριος Γαβαλάκης

Με την παραλαβή της αιτίασής σας, η Life Plan θα την καταχωρήσει σε ειδικό ασφαλές αρχείο μαζί με όλα τα σχετικά έγγραφα που αφορούν στη διαχείριση της αιτίασής σας και θα σας αποστείλει απόδειξη για την παραλαβή της.

Η Εταιρεία μας κατά τη διαχείριση της αιτίασής σας ενεργεί με γνώμονα την καλή πίστη και για το σκοπό αυτό συγκεντρώνει και επεξεργάζεται κάθε συναφές στοιχείο και πληροφορία. Στο πλαίσιο αυτό μπορεί να σας ζητήσουμε να μας παράσχετε πρόσθετες πληροφορίες απαραίτητες για τη διαχείριση της αιτίασής σας.

Η ολοκλήρωση της εξέτασης της υποβληθείσας αιτίασης και η γραπτή απάντηση σε αυτήν θα σας αποσταλεί από εμάς το συντομότερο δυνατόν, και όχι πέραν των 50 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αιτίασης.  Σε περίπτωση που η Εταιρεία μας δεν είναι σε θέση να δώσει απάντηση εντός του χρονικού αυτού διαστήματος, οφείλει να σας εξηγήσει ειδικά και εγγράφως τους λόγους καθυστέρησης και να προσδιορίσει το νέο χρόνο ολοκλήρωσης της επεξεργασίας της αιτίασής σας. Εφόσον η Εταιρεία μας δεν ικανοποιήσει πλήρως την αιτίασή σας, επισημαίνουμε  ότι έχετε δικαίωμα να εμείνετε στην αιτίαση.

Επισημαίνεται ότι η διαδικασία υποβολής της αιτίασής σας δεν διακόπτει την παραγραφή των έννομων αξιώσεών σας.

Σε περίπτωση που η απάντησή μας δεν σας ικανοποιήσει, διατηρείτε το δικαίωμα να αποταθείτε για την εξώδικη επίλυση της αιτίασής σας στους παρακάτω θεσμικούς φορείς:

Τράπεζα της Ελλάδος (Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης)

Ελ. Βενιζέλου 21, Αθήνα Τ.Κ. 102 50 Τηλ: 210 3201111 , http://www.bankofgreece.gr/Pages/el/deia/default.aspx

Υπουργείο Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή)

Πλατεία Κάννιγος, Αθήνα Τ.Κ. 101 1 Τηλ:1520

http://www.efpolis.gr/

Συνήγορος του Καταναλωτή

Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, Αθήνα Τ.Κ. 114 71 , Τηλ: 210 6460612

http://www.synigoroskatanaloti.gr/

Παράπονα που απευθύνονται στο Συνήγορο του Καταναλωτή θα πρέπει να υποβληθούν εντός ενός (1) έτους αφότου λάβατε πλήρη γνώση της βλαπτικής για εσάς πράξης ή παράλειψης.

Σε περίπτωση που η αιτίασή σας είτε αφορά δραστηριότητες άλλες από εκείνες που εποπτεύονται από την Τράπεζα της Ελλάδος είτε αφορά άλλον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή (συνεργαζόμενο με την Εταιρεία μας) είτε αφορά σε ασφαλιστική εταιρεία, με αποτέλεσμα η διαχείρισή της να μην εμπίπτει στην αρμοδιότητα της Εταιρείας μας, οφείλουμε να σας εξηγήσουμε τους λόγους για τους οποίους δεν είμαστε το αρμόδιο πρόσωπο στο οποίο πρέπει να απευθυνθεί η αιτίαση και, όπου είναι δυνατόν, θα σας παράσχουμε στοιχεία σχετικά με την ασφαλιστική εταιρεία που είναι αρμόδια για την εξέτασή της.