Η προετοιμασία πριν από την πρώτη συνάντηση με τον πελάτη μας και ιδιαίτερα πριν την παρουσίαση της λύσης είναι μία σημαντική διαδικασία.

Ένας από τους τομείς προετοιμασίας αφορά την δική μας ψυχολογία και την επιλογή των βασικών στοιχείων της στρατηγικής μας.

Πηγαίνοντας στη συνάντηση, μία μεθοδολογία που μπορεί να μας βοηθήσει, είναι να σκεφτούμε τρεις ερωτήσεις, που εάν τις απαντήσουμε, θα μας βοηθήσουν στη θετική ολοκλήρωση της επαφής.

➲ Τι σκέψεις κάνει αυτός ο άνθρωπος τον οποίο θα συναντήσω καθώς με περιμένει για την ασφάλιση;

➲ Ποια είναι τα κυρίαρχα στοιχεία που πρέπει να εμπεριέχονται στην παρουσίασή μου για να του απαντήσουν αυτές τις σκέψεις;

➲ Γιατί αξίζει αυτός ο άνθρωπος, να επιλέξει εμένα για ασφαλιστή του, σε σχέση με οποιονδήποτε άλλον;

Λάβετε υπόψη σας τις δύο πρώτες απαντήσεις στρατηγικής σας και για την τρίτη ερώτηση εκπέμψτε την απάντηση που θα δώσετε σε κάθε ευκαιρία κατά τη διάρκεια της συνάντησης.