
Από την πρώτη μέρα ανακοίνωσης των μέτρων της κυβέρνησης για την πανδημία η Life Plan θέσπισε νέους κανόνες λειτουργίας. Βασικό μέλημα της εταιρείας ήταν η ασφάλεια του διοικητικού προσωπικού , των συνεργατών της αλλά και των πελατών.
Η εταιρεία συνέχισε απρόσκοπτα να παρέχει τις υπηρεσίες της εφαρμόζοντας εξ αποστάσεως εργασία για μέρος του διοικητικού της προσωπικού και τηρώντας αυστηρά τα πρωτόκολλα που έθετε η πολιτεία, στα γραφεία της. Την ίδια στιγμή οι ασφαλιστικοί πράκτορες της Life Plan εφάρμοσαν την ψηφιακή επικοινωνία με τους πελάτες τους προκειμένου να συνεχίσουν να τους ενημερώνουν αλλά και να επικαιροποιούν τις ανάγκες τους.
Ταυτόχρονα, επειδή η ανάγκη για ασφάλιση παρέμενε η τεχνολογία αποτέλεσε χρήσιμο βοηθό για την ενημέρωση όσων διερευνούσαν την ασφάλιση τους αλλά και για την υλοποίηση της μέσω ηλεκτρονικών – εξ αποστάσεως – αιτήσεων ασφάλισης.
Ακόμη και σήμερα που σταδιακά έχουμε επιστρέψει στην κανονικότητα οι συνεργάτες της Life Plan, συνεχίζουν την εξ αποστάσεως επικοινωνία ‘όταν αυτό ζητείται από τους πελάτες ενώ ταυτόχρονα υλοποιούνται και δια ζώσης συναντήσεις τηρώντας τα απολύτως αναγκαία μέτρα ασφαλείας.
Τα πλεονεκτήματα της προσωπικής επαφής είναι αδιαμφισβήτητα αλλά φαίνεται ότι η ψηφιακή επικοινωνία μπορεί, όπου υφίσταται η αναγκαιότητα, να υποστηρίζει τις εργασίες μας και στο μέλλον.