Αποζημιώσεις που δόθηκαν σε πελάτες από όλους τους κλάδους ασφαλίσεων με μια μικρή αλλά περιεκτική αναφορά από τον αρμόδιο σύμβουλο, για το claim και την στάση του πελάτη σε όλα τα στάδια της αποζημίωσης.

Η ιστορία αποζημίωσης που ακολουθεί συντάχθηκε από τον Μίλτο Σιαμήτρο.

 

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Στην προσπάθειά μου να αναδείξω την αξία της ασφάλισης και τα πολλαπλά οφέλη της, σας ενημερώνω για την νοσηλεία της κ. Γ. Τ στο Υγεία από 23/06/2022, χειρουργηθείσα λόγω καρδιοπάθειας  (βαλβιδοπάθεια μιτροειδούς).

Η κ Γ.Τ είναι 56 ετών και ασφαλισμένη από το 02/2001.

Όλη η οικογένειά της, τα τελευταία 9-10 χρόνια πάσχει από διαβήτη και δεν ήταν δυνατή η αναβάθμιση του ασφαλιστηρίου της παρότι έγινε προσπάθεια.

Στην ανάνηψή της μετά το χειρουργείο παρουσιάστηκε ολική αναπνευστική ανεπάρκεια και υποστηρίζεται με μηχανική αναπνοή στην εντατική μέχρι και σήμερα. Ευτυχώς, έχει αρχίσει και βελτιώνεται η υγεία της και η μηχανική υποστήριξη του αναπνευστικού είναι μερική (κάποιες ώρες την ημέρα).

Ο λογαριασμός στο νοσοκομείο μέχρι σήμερα ανέρχεται σε 130.000 € με ενημέρωσε ο σύζυγός της.

Το παραπάνω περιστατικό μου επιβεβαίωσε την αξία των παρακάτω τα οποία θέλω να μοιραστώ μαζί σας και θεωρώ ότι πρέπει πάντα να δείχνουμε στους πελάτες μας, κατά την τελική παρουσίαση

  1. Το όριο κάλυψης πρέπει να είναι μεγάλο και αυτό που μπορεί να αγοράσει ο πελάτης κατά την σύναψη του ασφαλιστηρίου γιατί δεν γνωρίζουμε τι μπορεί να συμβεί στο μέλλον
  2. Το αίσθημα ασφάλειας που εισέπραξα να έχει η ίδια και η οικογένειά της για τον οικονομικό κίνδυνο της νοσηλείας που μετατέθηκε στην ασφαλιστική εταιρία
  3. Την ελεύθερη επιλογή ιατρού και νοσοκομείου και την ποιότητα νοσηλείας
  4. Την προσήλωση της οικογένειας στην αντιμετώπιση μόνο της ασθένειας