Αγαπητοί συνεργάτες,

Σας ενημερώνουμε για την Διαδικασία Ηλεκτρονικής υπογραφής πελάτη στους Γενικούς Κλάδους (Αυτοκίνητο , Περιουσία και Λοιπά) στην Interasco

Η Interasco, με σκοπό τη διευκόλυνση των συνεργατών, έχει προχωρήσει στην υλοποίηση νέων διαδικασιών σχετικά με την λήψη της υπογραφής του πελάτη στο έγγραφο της αίτησης ασφάλισης, πριν από τη σύναψη της ασφαλιστικής σύμβασης, οι οποίες είναι διαθέσιμες  στο «My Interasco Agent Portal»  από 01/07/2024, με απόλυτα ασφαλή, λειτουργικό και εύκολο τρόπο.

Οι ανωτέρω αλλαγές αφορούν αιτήσεις προτιμολογημένων προϊόντων των Γενικών Κλάδων  (Αυτοκίνητο, Περιουσία και λοιπά)

Πιο συγκεκριμένα στο πεδίο «Αποστολή Αίτησης» έχει προστεθεί και η επιλογή «Με αποδοχή Πελάτη».

Εφόσον επιλέξετε την «Αποδοχή Πελάτη», τότε θα αποστέλλεται αυτόματα στον υποψήφιο πελάτη σας ένας σύνδεσμος με email ή sms, που θα τον κατευθύνει στην ιστοσελίδα της εταιρείας .

Σε αυτό το στάδιο θα μπορεί να ελέγξει την αίτηση ασφάλισής του, επιλέγοντας:

  • «Αποδοχή Ασφάλισης» για να ολοκληρωθεί η διαδικασία της υποβολής αίτησης ασφάλισης.

ή

  • «Απόρριψη Ασφάλισης» για τη διακοπή της διαδικασίας της υποβολής αίτησης ασφάλισης.

 

Σε περίπτωση που ο πελάτης αλλάξει γνώμη, μέσω του συνδέσμου, που έχει ήδη λάβει, θα μπορεί να επιλέξει εκ νέου «Αποδοχή Ασφάλισης» για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Προς διευκόλυνση σας, στο μενού «αναζήτηση αιτήσεων» θα μπορείτε να βλέπετε το status των αιτήσεων και να  παρακολουθείτε την πορεία τους.